Co bylo, a czego nie ma? Tego w Polsce nie kupisz


Zdjęcia produktów, które przedstawiam poniżej nie należą do mnie. W przyszłości publikowane przeze mnie fotografie różnego rodzaju artykułów, będą mojego autorstwa. Zamierzam przeprowadzać recenzję wraz ze zdjęciami dań, które miałem okazję próbować. Zamieszczam tutaj wyroby, których nie ma w Polsce, a które można kupić w Wielkiej Brytanii. Pojawiają się też twory, które już jakiś czas temu zostały wycofane ze sprzedaży, a na rynku angielskim wciąż są dostępne. Co prawda wszystkim znany Monster nie tak dawno wypełnił polskie półki w supermarketach, ale ze względu na markę nie sposób mi było go pominąć. Myślę, że prezentacja zagranicznych produktów to ciekawa sprawa. Zwłaszcza dla osób zamierzających przeprowadzkę. Z pewnością nie uwzględniłem tutaj wszystkich produktów, ale myślę, że o najważniejszych nie zapomniałem.

Do tej pory Mountain Dew słynął z dobrego w smaku napoju. Od jakiegoś czasu może służyć nam jako Mountain Dew Energy Drink, również w wersji Red. Najbardziej popularnym energetykiem jest także Monster No Fear, który charakteryzuje się praktyczną puszką 'odkręć - zakręć' oraz RelentlessPepsi to jeden z najpopularniejszych napojów gazowanych. Nowością jest Pepsi Cherry, który jednak ma się nijak do Cherry Coke. Dla smakoszy polecam Coca - Cola Vanilla. Niestety kolor napoju nie odzwierciedla tego, że jest waniliowy, a szkoda bo zainteresowanie byłoby większe. Z Coca - Colą i Pepsi rywalizuje Dr Pepper. W żaden sposób nie można go porównać do wcześniej wymienionych napojów. Jego smak jest unikatowy i mimo tego, iż na początku nie mogłem się do niego przekonać, teraz popijam z przyjemnością. Tego czego nie ma w Polsce, a co cieszyłoby się sporą popularnością to lody Snickers i Mars. Mars występuje również jako Mini Roladka i jest ciekawą odmianą standardowego batona. Dobry i szybki obiad w postaci Hamburgera Rustlers to z pewnością idealne rozwiązanie dla kogoś kto preferuje szybkie jedzenie. Tego produktu nie trzeba przedstawiać bo pamięta go każdy - Magiczne gwiazdki Milky Way. Od dłuższego czasu nie sprzedawane w Polsce. Produkowane w Sochaczewie. Kolejnym prostym daniem jest Chicago Town, czyli pizza do mikrofalówki. W opakowaniu znajdują się dwie małe pizze na specjalnych podkładkach. Za młodych czasów mojego ojca Piwo EB cieszyło się ogromną popularnością. Niestety całkowicie wycofane z polskiej produkcji, natomiast za granicą wciąż dostępne. Guma Hubba Bubba najlepsza balonówka. Ktoś potrafi żując całą paczkę na raz nadmuchać z niej balon? Młodszym pokoleniom może nie do końca znane Chipsy Ruffles, robiły niegdyś ogromną furorę. Zajadał się nimi każdy. Ja mogę robić to do teraz!


0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo